Foro de ciclismo

Locos por el ciclismo

Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ] 
Autor Mensaje
 Asunto: nike baby schoenen
NotaPublicado: 08 Sep 2020 08:05 
Ave de paso
Ave de paso

Kom op, een nike air max invigor jaar waarin Nike de Air Force 1 in geremasterde vorm terugbracht, de Neon Air Max 95, de Air Tech Challenge III, de Presto, de Zoom Hawk Flight en ons kennis liet maken met de Nike Air Max Zero, de Flyknit Racer Multicolor 2.0, de Kobe 10, de Footscape Magista Flyknit en de LeBron 12 Low een slecht jaar was? Tuurlijk, kerel ... Of je ze nu aan het einde van 2014 of in een restock in 2015 hebt gekocht, de Fragment Design x Air Jordan 1 was een must-have voor veel sneakerheads. De eerste 'geremasterde' Jordan retro heeft ook het co-teken van Hiroshi Fujiwara van Fragment, die een geweldige boterham heeft verdiend met Nike-silhouetten en ze een fris en levendig gevoel gaf met de eenvoudigste kleurenpaletten. Ze waren zo goed dat sneakerheads probeerden de magie na te bootsen door een vergelijkbaar ontworpen Air Jordan 1.5 de Fragment 1.5s te noemen.

In "Any Given Sunday", hadden we opnieuw Reebok en zagen wat misschien onze eerste popcultuur was die keek naar wat de moloch Under Armour zou zijn. "He Got Game" was de hele tijd Nike / Jordan. Zou UA een pagina uit de eerder genoemde Villa x Fabolous-deal halen, zou UA filmtruien maken voor Beamen en Shuttlesworth? Nee. Dat is niet hun ding. Zou Adidas? Nee. Ook niet hun ding. De enige maker die hiervan zou profiteren, zou Nike zijn vanwege alle eerder nike air max leopard genoemde redenen, en ze zijn er in overvloed en logisch. Nike en de Jumpman lieten de bal echt vallen toen ze in staat waren om te profiteren van dit ene ding, deze ene speler, niet minder een fictieve speler, en zoiets eenvoudigs als zijn trui te maken. En nu lijkt het erop dat Fabolous ze in dozen heeft gedaan en de rebound heeft gekregen.

Maar zal zijn Villa-samenwerking dezelfde grip krijgen als als er een Swoosh op stond? Mijn nike air safari God nee. Je maakt een grapje, toch? Als het een Nike Air Max 90 is die je nodig hebt in je collectie, dan moet het wel de OG Infrared zijn, toch? Ik miste de laatste keer dat deze werden uitgebracht en voelde niet echt dat ik veel meer moest betalen dan de detailhandel om een paar op eBay op te halen. Dus toen ik erachter kwam dat ze dit jaar zouden uitbrengen, was ik er behoorlijk opgewonden over. Wat me nog blijer maakte, was het feit dat het zo gemakkelijk was om op te halen. Blij dat ik de Nike Air Max 90 Infrared in mijn collectie heb. Hoewel het de top 10 niet heeft gekraakt, verdient het om als een eervolle vermelding te worden erkend. Dit model was ook een primeur voor mij. Ik heb nog nooit een Nike Air Presto gehad, maar toen ik zag dat hij bedekt was met goede oude nike air zoom Tech Fleece, wist ik dat ik er een moest hebben.

Bedankt Kobe, jij bent de man. Overweeg om een ouder paar schoenen te doneren die u misschien zelden draagt. Of misschien die hoodie die niet helemaal bij je past. Of misschien een paar van die Nike of Under Amour T-shirts en polo's die al jaren niet meer het daglicht hebben gezien. 2015 was een ENORM jaar voor adidas. We weten dat hun cijfers niet echt te vergelijken zijn met die van Nike en Jordan, maar iets belangrijker dan cijfers voor Adidas is dat mensen het voor het eerst sinds lange tijd weer over hen hebben. Meestal horen we alleen maar wat Nike doet met LeBrons of Kobes en wat Air Jordan retro volgende week of volgende maand op de markt zal brengen, maar dit jaar was veel van de buzz inclusief adidas. Natuurlijk haalden de samenwerkingen Yeezy x adidas in 2015 de krantenkoppen, maar adidas maakte ook wat herrie met hun Originals en Boost-lijnen.

Maar in 2015 waren we misschien getuige van het doorgeven van de fakkel en het begin van een nieuw tijdperk. Nu de kenmerkende sneakers van Nike Basketball en Jordan retros in prijs blijven stijgen en hun kwaliteit niet bij blijft, begint er een verschuiving te komen naar wat sneakerheads tegenwoordig het liefst dragen / kopen. Runners zijn de nieuwe rage en terecht. Als je erover nadenkt, produceren merken als Asics, New Balance, Saucony, Diadora, PUMA en anderen tegenwoordig geweldige schoenen met hoogwaardige materialen EN comfort in gedachten. Dit is niet om Nike of Jordan Brand in diskrediet te brengen, maar de waarheid is dat je meer waar voor je geld krijgt als je een schoen koopt van een van deze  runner -merken. Ik heb dit jaar persoonlijk heel weinig Jordan retros en Nike Basketball-sneakers opgehaald en in 2015 heb ik meer hardlopers van Asics, Saucony en PUMA opgehaald.

Het deed geen pijn dat de release van dit jaar 'geremasterd' was en een aantal geweldige 'Nike Air'-accenten bevatte. # KoFBestOf2015 is een terugblik op de beste - en soms niet zo beste - evenementen van het afgelopen jaar in sneakers. Vandaag onderzoeken we het gebrek aan urgentie bij het vieren van een van de meest nike baby schoenen populaire Nike-silhouetten tot op de dag van vandaag, de Nike Air Max 90. Nike begon in 1964 als Blue Ribbon Sports dankzij de oprichters Bill Bowerman en Phil Knight. Het duurde tot 1971 voordat het bekend werd als Nike. Maar het duurde tot 1987 voordat Nike echt explodeerde. Ik heb het strikt over Nike omdat we allemaal weten wat Jordan Brand in 1985 deed met de introductie van de Air Jordan 1. In 1987 brak Nike schoenontwerper Tinker Hatfield (nu Nike's Vice President voor Design en Special Projects) terrein in Imagen de sneaker-industrie met de creatie van de Nike Air Max-lijn.

Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ]