Foro de ciclismo

Locos por el ciclismo





Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ] 
Autor Mensaje
 Asunto: hvide nike sko
NotaPublicado: 24 Jun 2020 04:40 
Desconectado
Ave de paso
Ave de paso

Registrado: 24 Jun 2020 04:26
Mensajes: 3
Der kan nike air zoom spiridon være mange ulemper ved at prøve at være for perfekt til din præstation. Hvis ikke holdes i kontrol, kan perfektionisme kvæle dit talent med strenge forventninger, frygt for fiasko, angst og bekymre dig for meget om resultaterne. Jeg har fundet det meget svært at overbevise atleter, der ønsker at være perfekte, at det virkelig holder dem tilbage i sport. De modstår at skulle ændre adfærd, der har hjulpet dem med at nå nogle tidligere mål. Et af problemerne med perfektionisme er, at du ubevidst vedtager meget høje forventninger. At ikke nå dine forventninger kan resultere i høj frustration og følelser af fiasko. For et par år siden nærmede en top 10 NASCAR-driver mig mig med et specifikt problem, han oplevede i løb.

De tre øverste tegn på en komfortzone i handling er: -Du bliver nervøs, ængstelig eller bange, når du spiller bedre end forventet. Du sidder på din leadand spiller defensivt eller bange for at risikere. Du beskytter mod og ønsker ikke at sprænge din bly. Det næste trin er at lære mentale strategier for at overvinde din komfortzone, så du kan udføre med ro og selvtillid. Jeg er sikker på, badesandaler nike at du har en praksisrutine, du gør de fleste dage for at opbygge kompetence i dine færdigheder og dermed få tillid. De fleste store atleter har særlige rutiner, de følger i praksis for at blive bedre. Nogle atleter følger en bestemt rutine for at hjælpe dem med at forberede sig til en kamp eller et spil. De spiser det samme fornavn, ankommer til billige nike sko begivenheden en time før konkurrence og deltager i en præcis opvarmning, de har udviklet gennem prøve og fejl.

Andre atleter foretrækker at hoppe ud af holdbussen eller bilen og konkurrere med det samme. En af mine nylige golfstudenter har for eksempel ingen fornavn-rutine og foretrækker at gå direkte til den første tee. En af fordelene ved en rutine, ud over at blive fysisk klar, er, at det hjælper dig med at justere din tankegang til topydelse (en mental opvarmning til konkurrence). En fornavn-rutine hjælper dig med at få dit spil-ansigt på. Imidlertid har nogle af mine studerende taget fornavnforberedelse for langt. De prøver at være så perfekte med udførelsen af en fornavn-rutine og ønsker ideel ydelse selv i varme op. En tennisstudent, for eksempel, måtte ramme hvert hvide nike skud perfekt i varme ups. Han var så intens, at han troede, at han måtte vinde varme ups.

En af de mest kraftfulde mentale blokke for atleter kaldes negative selvmærker. Selvmærker er navne, du giver dig selv, der sætter grænser for din præstation, såsom "choker," "taber" eller "butterfingers." Disse er meget svære at overvinde på egen hånd. Hver uge spørger atleter og træner mig, hvor jeg skal begynde med et mentalt træningsprogram, og hvordan man starter - personlig coaching, online coaching eller læse mentale træningsbøger. At starte et mentalt træningsprogram afhænger af flere faktorer, såsom typen og alvorligheden af mentale spiludfordringer, der blokerer for dit potentiale, dit konkurrenceniveau og dit engagement i mål. Det allerførste trin i dit mentale træningsprogram er at identificere de mentale spiludfordringer, der holder dig tilbage.

Du ved muligvis allerede, hvilke mentale blokke, der saboterer din succes i sport. Når en atlet imidlertid begynder mental træning hos mig, opdager jeg næsten altid andre mentale spiludfordringer ud over de let synlige problemer. Det hjælper virkelig med at få input fra en ekspert om dette. De ti vigtigste tegn på, at du kan drage fordel af mental træning er: Du har ikke veldefinerede mål eller mangler målspecificitet. Du er så selvbevidst, du bekymrer dig om, hvad andre synes. Du opretholder mange selvtillid i din sport. Du bekymrer dig om at svigte andre ved ikke at leve op til deres forventninger. Du lider af angst, bekymring eller overdreven spænding, når du er i konkurrence. Du knytter din egen værdi til, hvor godt du klarer dig i sport.

Hvis du fokuserer på tanker eller begivenheder, der er uden for din umiddelbare kontrol, bliver du i det mindste distraheret. Atleter sidder også let sidesporede, hvide nike sko når de føler sig skræmmet af oppositionen. De fokuserer for meget på en modstanders rekord eller evner. Dette kan få dem til at tvivle eller blive ængstelige. Du kan klassificere al resultatorienteret tænkning om resultater i ting, der er uden for din direkte kontrol (i nuet). Idrætsudøvere, der fokuserer for meget på resultater eller hvad andre mener, i stedet for processen, vil sandsynligvis blive ængstelige, bange, bekymrede og præstere tentativt i bedste fald. Hvis du ønsker maksimal afslapning, skal du lære at træne dig selv til kun at fokusere på Imagen hvad der er i din direkte kontrol inden for sport.


Arriba
 Perfil  
 
Mostrar mensajes previos:  Ordenar por  
Nuevo tema Responder al tema  [ 1 mensaje ] 


¿Quién está conectado?

Usuarios navegando por este Foro: No hay usuarios registrados visitando el Foro y 0 invitados


No puede abrir nuevos temas en este Foro
No puede responder a temas en este Foro
No puede editar sus mensajes en este Foro
No puede borrar sus mensajes en este Foro
No puede enviar adjuntos en este Foro

Buscar:
Saltar a:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Base de datos de MODs :: Resetear bloques
Traducción al español por Huan Manwë para phpbb-es.com
phpBB SEO
Portal XL 5.0 ~ Plain 0.2
Crear Foro | Subir Foto | Condiciones de Uso | Política de privacidad | Denuncie el foro