Foro de ciclismo

Locos por el ciclismo

Nuevo tema Responder al tema  [ 531 mensajes ]  Ir a página Anterior  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Autor Mensaje
 Asunto: Re: Nba 2010
NotaPublicado: 17 Jul 2010 16:27 
Moderador

No es la primera vez que se propone algo así,por lo que no me lo tomaré muy en serio

NotaPublicado: 17 Jul 2010 22:33 
Enganchado
Enganchado

Yo creo que Jermaine O'Neal es un jugador buenísimo y un gran refuerzo para los Celtics. Sin embargo, lleva unos años que ni fu ni fa, curiosamente después de la sanción por la pelea en el Palace de Auburn Hills, aunque yo creo que se debe más a una desmotivación por estar en equipos sin aspiraciones, que a temas físicos o técnicos. Si al final se va Rasheed, y con un O'Neal como aquel de Indiana, creo que el fichaje es muy bueno.

NotaPublicado: 18 Jul 2010 23:59 
Moderador

Yo creo que anda mal de la espalda, o algo así

NotaPublicado: 19 Jul 2010 10:07 
Curioso
Curioso

^cabrita^ escribió:
Parece ser que Penny Hardaway, con 39 años, está como loco por volver esta temporada y hacerlo en los Miami

Que casualidad que esté como loco por volver justo cuando en Miami juntan a Wade, Lebron y Bosh. El año pasado este rumor no sé ni si existía.

John F. Kennedy: "No hay nada comparable al placer de montar en bicicleta."

NotaPublicado: 24 Jul 2010 06:07 
Moderador

phil jackson refuerza su banquillo, uno de los puntos débiles de los angelinos

Barnes llega a los Lakers junto a Ratliff tras frustrarse su traspaso con los Raptors
En un momento, Barnes dio por hecho su fichaje por los Raptors · Más tarde rechazó una oferta superior de Cleveland para jugar en el campeón · El veteranísimo pivot llega para dar descanso a Bynum y aportar su experiencia en la Liga

Los Lakers no están dispuestos a que Miami sea considerado como el principal favorito a conquistar el anillo la temporada que viene. Ante el aluvión de contrataciones en la Costa Este (también Chicago está trabajando por hacer un equipo competitivo), los vigente campeones apuestan por reforzar su banquillo, quizás el aspecto que más se la ha cuestionado en los últimos dos años.

barnes quiere títulos
Ha 'pasado' de los 7 millones de dólares por dos años que le ofrecían en Cleveland para ganar 4 millones en el mismo periodo de tiempo en el campeón
Para ello han firmado a Matt Barnes y Theo Ratliff. El ex de los Magic llega a Los Angeles tras frustrarse su traspaso por Toronto cuando parecía un hecho. Incluso el propio jugador lo anunció en su twitter, de la misma forma que lo ha hecho ahora al conocer su destino definitivo. Los Raptors se quedan sin Barnes debido a su poco margen de maniobra en el espacio salarial. Phil Jackson suma de este modo más artillería a su perímetro, tras la contratación de Steve Blake.

Barnes, 30 años, ha rechazado una oferta económicamente superior de los Cavaliers para jugar en el campeón. Ha 'pasado' de los 7 millones de dólares por dos años que le ofrecían en Cleveland para ganar 4 millones en el mismo periodo de tiempo. 8'8 puntos 5'5 rebotes y 1'7 asistencias en 25'9 minutos de media el curso pasado son su carta de presentación.

Kupchak avala a Ratiff
"Ha sido considerado como uno de los mejores defensivos de la Liga. Junto a Bynum, Gasol, Odom y Artest formarán un formidable 'frontcourt'"
El juego interior amarillo también contará con un nuevo componente para la temporada 2010-2011. Theo Ratliff ha firmado un año con los Lakers, su noveno equipo NBA, a razón del mínimo salarial para los veteranos, 1'35 millones de dólares. El vetarano pivot, con 15 años de experiencia en la Liga llega para dar descanso a Bynum, más que proclive a sufrir problemas físicos.

Ratliff disputó un total de 49 partidos, 29 de ellos como titular, en los que promedió 3'6 puntos, 3'2 rebotes y 1'24 tapones (su especialidad) en 16'4 minutos. Mitch Kupchak avala su llegada: "Theo siempre ha sido considerado como uno de los mejores jugadores defensivos de la Liga. Es un consumado profesional y su fichaje es una gran noticia para nosotros. Junto a Bynum, Gasol, Odom y Artest formarán un formidable 'frontcourt'".

NotaPublicado: 24 Jul 2010 22:04 
Enganchado
Enganchado

No se si se hablo por aqui estos dias que no e estado, Miami ficho a Miller. En su epoca con gasol a mi me gustaba bastante, enchufaba muchisimo y con gasol hacia una muy buena pareja. Este si me parece un refuerzo de lujo para dar descanso a Wade o Lebron.

NotaPublicado: 25 Jul 2010 15:39 
Moderador

Otro tirador de muñeca rápida, si puede estar concentrado y asumir su rol, está claro que es un gran fichaje, Rookie del año en su día.

Asunto: Updated Toluene Details
NotaPublicado: 28 Oct 2021 19:27 
Habitual
Habitual

To the lady talking about beryllium phosphide formula, hydrogen fluoride lewis structure, sulfuric acid hazards, chemicals in the brain, metals usa, nitric acid formula, acetic acid pka, hydrogen cyanide aqueous solution, I highly suggest this cool bromine tips not to mention beryllium symbol, scrap metal recycling near me, acetic acid sds, steelers news, scrap metal prices miami, sulfuric acid msds, steel, hydrogen fluoride chemical formula, look at this top rated carboxylic acid details on top of ore of iron meaning in hindi, phenol structure, benzoic acid sds, agriculture department miami, scrap metal miami, benzene derivative, formaldehyde, beryllium phosphate trihydrate, try this excellent scrap metal tips for cyanide fishing, scrap metal pick up, beryllium oxide formula, nitric acid density, bismuth symbol, nitric acid charge, chemicals released during sex, formaldehyde in shampoo, Also don't forget this updated bismuth advice not to mention agriculture, toluene, hydrogen cyanide molecular geometry, acetic acid otic solution, sodium carbonate formula, phenol red, nitric acid charge, nitric acid uses, look at this great steel details for beryllium protons neutrons electrons, benzene ring, benzene free sunscreen, as well as this best sodium carbonate info as well as carboxylic acid structure, phosphates in pool, toluene boiling point, carboxylic acid ir spectrum, ore of iron with formula, ammonia packets, cyanide anion, scrap metal prices miami, look at this useful formaldehyde tips and don't forget toluene molecular weight, benzoic acid melting point, ethylene oxide effects on humans, hydrogen fluoride polar or nonpolar, bismuth symbol, hydrogen fluoride formula, ore of iron and copper, steel magnolias, try this cool sodium chloride advice for chemicals in the brain, ammonia, acetic acid solubility, hydrogen fluoride polar or nonpolar, scrap metal prices miami, beryllium phosphide formula, phosphates in pool causes, agriculture synonym, Also don't forget this awesome alkali metals tips as well as chloroform boiling point, toluene solubility, steelers score, benzoic acid solubility, nitric acid density, bismuth subsalicylate, bromine atomic number, benzoic acid, look at this recommended agriculture blog for benzene free sunscreen list, acetic acid pka, steelers, See More Best Agriculture Tips 8a3494d

Asunto: New Phosphates Site
NotaPublicado: 31 Oct 2021 15:43 
Habitual
Habitual

For the guy inquiring about cocktail supplies edinburgh, tinned food asda, glassware, hygiene supplies, I highly suggest this updated cleaning products info alongside all cutlery sets b&m, cleaning products suppliers in qatar, chef shoes shop near me, cooking equipment, look at this useful chef jackets tips as well as wine glasses tesco, wine glasses amazon, beverage supplier jobs, whiskey glasses set, try this recommended chilled food site for herbs and spices for chicken, wholesale drinks suppliers uk, kitchen equipment shop, glassware uk, Also don't forget this new tinned food blog on top of cleaning agents pdf, guinness pint glasses ebay, condiment caddy ideas, guest room supplies and amenities, look at this awesome wine glasses info for commercial kitchen equipment near me, tinned food lidl, cutlery etiquette, on top of this recommended whiskey glasses info as well as chilled food temperature uk, window cleaning supplies ireland, cleaning products wholesale ireland, wholesale drinks suppliers, look at this high rated takeaway packaging ireland blog not to mention chef jackets ebay, catering supplies leeds, takeaway packaging suppliers near me, whiskey glasses john lewis, try this recommended carafes info for cookware shops near me, kitchen equipment hire, glassware hire near me, pint glasses wilko, Also don't forget this cool cleaning chemicals wholesale advice as well as cleaning products near me, cleaning products ireland, wholesale alcohol suppliers perth, chilled food storage temperature, look at this top rated crockery info for rice pasta recipe, frozen food suppliers near me, bar accessories near me, See More Excellent Sodium Carbonate Details 3e714a9

Asunto: Best New Info
NotaPublicado: 25 Nov 2021 04:13 
Habitual
Habitual

To the people inquiring about scrap metal for sale online, steel trawler for sale uk, phosphoric acid for sale canada, I highly suggest this awesome carboxylic acid info or steel for sale in las vegas, steel pans for sale in trinidad and tobago, formaldehyde for sale canada, acetic acid for sale canada, sodium bicarb for sale, as well as this top bismuth info and don't forget scrap metal for sale online, beryllium copper irons for sale, what is acid phenol, steel sheds for sale done deal, sodium bicarbonate for sale australia, as well as this high rated ammonia advice which is also great. Also have a look at this cool hydrogen cyanide tips and don't forget steel stairs for sale done deal, beryllium foil for sale, cyanide for sale, scrap metal business for sale uk, sulfuric acid buy canada, not to mention this excellent acetic acid url alongside all beryllium copper knives for sale, used metal buildings for sale near me, steel containers for sale east london, formaldehyde for sale near me, acetic acid for sale in uae, as well as best valemax link which is also worth a look. I also recommend this cool supramax bulk carrier forum on top of capesize bulk carrier dimensions, bulk shipping boxes custom, bulk shipping tool ebay, dry cargo chartering book, why is it called cargo on a ship, as well as this high rated bulkers advice alongside all capesize bulk carrier charter rates, tankersley manor weddings, valemax, time charter trip vs time charter, dry bulk shipping freight rates, and don't forget top rated dry cargo url which is also great. Finally, have a look at this top dry bulk carrier blog for good measure. Check o_obutfasttips and more New Betflix789 Tips 58a3494

Asunto: Updated Flow Meter Forum
NotaPublicado: 27 Nov 2021 14:19 
Habitual
Habitual

In response to the lady inquiring about underfloor heating flow meter sight glass, flow meter calibration report format, oxygen flow meter reading units, v cone flow meter p&id symbol, best water flow meter for hose, air flow meter calibration standards, flow meter shows negative reading, how to check vortex flow meter, flow meter settings underfloor heating, flow meter calibration certificate sample, underfloor heating flow meter leaking, flow meter symbol iso, flow meter calibration services in uae, mechanical water flow meter 2 inch, flow meter reading pool, I highly recommend this awesome flow meter tips for peak flow meter asthma exacerbation, coriolis flow meter calibration procedure pdf, water flow meter price in bangladesh, best water flow meter for hose, mechanical water flow meter 2 inch, flow meter hire perth, water flow meter reading calculation, peak flow meter normal range asthma, ultrasonic flow meter p&id symbol, vortex flow meter symbol, asthma check peak flow meter readings, air flow meter calibration standards, flow meter readings asthma, what should flow rate be on underfloor heating, water flow meter price in sri lanka, is good as well. See More Recommended New Forum 3ad3966

Nuevo tema Responder al tema  [ 531 mensajes ]  Ir a página Anterior  1 ... 23, 24, 25, 26, 27